Working girl

Hej på er!

Jag har ju glömt berätta (tror jag?) att jag jobbar heltid från och med nu. Finally!! Det är ju därför jag är hemma. För att tjäna pengar och göra lite nytta innan jag sticker iväg igen. Fantastiskt att jag kan jobba så mycket också så att jag kommer in i det snabbt.

Första intrycket är hur positivt som helst. Jag jobbar med helt underbara och väldigt roliga människor. Det är även oerhört stimulerande med en helt ny bransch att få en inblick i och även ta del av.  

By the way, innan jag slutar. Hur bra verkar inte Idol vara i år? Ett av få, riktigt få tv-program, som jag faktiskt följer. Tittar ni på Idol?


Kommentarer
Postat av: sara

vart jobbar du?

2010-09-08 @ 21:23:06
Postat av: Wera

var jobbbar du å hur fick du de jobbet? :) grattis.

2010-09-10 @ 15:19:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0