On our way..

Jag och bästa, bästa mami sitter nu och myser på bussen påväg mot Småland och min mormor. Ja, jag tog med mig datorn för att ha något att roa mig med på vägen. ..Och er såklart! Ska jag göra min lilla come back bra nu ska jag ju göra den bra också. Jisses, sa jag nyss come back? Hybriiis Amanda, Stockholm förstör mig redan ;)

Ska som sagt bli så mysigt och skönt att komma dit. I need rehab! Vi hörs om en stund igen. Nu kan ni räkna med updates!!



Mys på bussen :) Hangover & no make-up.. men det får gå an ändå!

Kommentarer
Postat av: Amis

Fin blogg =)

2010-09-03 @ 13:58:10
URL: http://www.metrobloggen.se/amis
Postat av: Jonna

Är inte Sammy tillsammans med emma längre?? Han engelsmannen med blont hår och trasiga jeans som du poserar med på bilderna nedan??nyfiken

2010-09-03 @ 16:35:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0