Hard working girl

Puhh... finally home. Långa dagar på jobbet. Men jag ska inte klaga på att jag faktiskt får jobba. Det är så ofta man hör om ungdomar som ber om fler jobbtider men utan resultat. Nu får jag jobba maximalt och det känns så himla bra.

Men även om jag jobbar 9 timmar om dagen nu ska jag inte glömma bort bloggen. Jag ska bara vänja mig vid mitt nya schema och sedan med en ny design och lite annat nytt kommer det bli dagliga dagens outfits och en massa annat skoj jag vet att ni tycker om. Självklart kommer alla träningstips igång också. Glöm dock inte att ni tills dess kan spana in redan tidigare inlägg under kategorin Träning.

Kommentarer
Postat av: bitte

Hej skulle du vilja va snäll och gå in på den här länken



http://nelly.com/newProducts.asp?qNavigation=&qNavigationId=4&navName=senast-inkommet-man&genderName=klder-fr-kvinnor&query=&campaignpage=campaign_template_id_66&language_id=1&urltype=rewritten&keep=nyheter



Och rösta på den tjej det står Linda Anderson på.

Skulle bli väldigt väldigt glad ifall du vill hjälpa mig.



Kram

2010-09-09 @ 21:48:06
URL: http://www.lovemercury.se
Postat av: Anonym

vad jobbar du med? :)

2010-09-09 @ 23:48:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0