Bra fredag

Godmorgon!

Det blev en runda ute igår efter världens mysigaste fredagsmys här hemma innan med stor middag och tända ljus. Därefter begav mig jag och Filippa till Dbrands lanseringsfest på Ambassadeur. Mycket trevlig tillställning. Goodiebagen man fick med sig hem var även den grym. Ett par jeans i önskad storlek samt en face wash. Bild kommer!

Därefter begav vi oss en sväng mot Laroy, hälsade på Maximilian bland annat som jag inte träffat sedan i mars. Fortfarande så många jag inte hunnit träffa. Sedan drog vi en snabbis till Nype för att träffa på mina vänner Fredrik och Olof som jobbar där. Dit kom även min första pojkvän Jonathan som ni kanske minns? Väldigt awkward att ses efter så många år, men såklart jätteskoj.

Därefter blev det White en sväng men jag hade sååå ont i fötterna vilket resulterade i att jag inte kunde tänka på något annat. Delade en taxi hem med min fina Saga vid tre. Nu ska jag hoppa iväg till jobbet. Vi hörs lite senare!







 

Kommentarer
Postat av: sara

Vart är din T-shirt ifrån? sjukt snygg:)

2010-09-11 @ 15:44:46
Postat av: natalie

Skulle du kunna ändra din design lite och kanske göra den bredare? För just nu är alla bilder så himla små så att man knappt ser.

2010-09-11 @ 16:07:05
Postat av: Avenyn Runt

Braaaa fredag! :)

2010-09-11 @ 17:15:38
URL: http://avenynrunt.blogg.se/
Postat av: Mandy

Nathalie: Ny design är jättepågång! ;)

2010-09-11 @ 17:50:33
URL: http://gulligamaandyy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0