Bra dag!

Idag har det varit en jättebra dag! Var ju på arbetsintervju eller vad vi ska kalla det, mest ett möte snarare om hur allt fungerar på min nya arbetsplats. Volkswagen Showroom rättare sagt, vilket känns otroligt roligt då det är något helt nytt. Riktigt skönt med jobb såhär pass snabbt efter min hemkomst också. Är väldigt trött på klädbutiker nu så detta ska bli jättekul. Eftersom jag bara vill jobba jobba jobba nu medan jag är hemma så har jag även ett annat jobb jag förmodligen får tid över till. Känns mycket bra!

Efter intervjun mötte jag upp gulliga Therese för en tur på stan och därefter satte vi oss på Zanzi en lång stund. Ikväll har jag råkat lova bort mig till flera saker. Bio, drinkbjudning på f12 och filmkväll. Typiskt att jag bara känner för att sova då jag ska provjobba för första gången imorgon.. Attans!






Kommentarer
Postat av: Malin

Jag ÄLSKAR din blogg! Sluta aldrig blogga :) puss

2010-09-01 @ 20:43:05
Postat av: erica

vad kul då blir vi arbetskollegor!

2010-09-01 @ 23:41:17
URL: http://insideoutside.devote.se
Postat av: Amanda

va roligt, vad kommer du ha för arbetsuppgifter?

2010-09-02 @ 11:35:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0