Helt slut efter 3-dagars festande

Gahh nu får det vara nog med festande! Det ska bli heelt underbart att mamma och pappa kommer ikväll. Nu har jag festat klart för ett tag. Gårdagen var trevlig, men jag var så himla trött så jag kunde inte riktigt släppa loss som jag brukar, hehe.. Först var vi på middag med en ägare för en agentur här nere. En massa modeller och pr killar som vanligt. Men man börjar vänja sig nu. Det kändes dock som en jäkla djurpark. De här agentursmännen gör onekligen som de vill. Den ena tog med sin (sjukligt väldresserade förvisso) fågel till restaurangen. Den andra tog med sin hund som mer eller mindre satt med vid bordet. Mycket märkligt.

Sedan gick vi i samlad trupp till Holly. Jag hade som sagt inte jätteroligt där. Dels var jag jättetrött och dels saknade jag min lilla Andrea som inte var med. Att Dafne åkte hem imorse också gjorde inte mitt humör bättre precis. Men det var en helt okej kväll!

Jag bjuder på lite bilder från kvällen..

 











 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0