Pics from yesterday!

Igår hade vi bara tänkt gå ut och äta middag med våra vänner, men eftersom jag som alltid blev lite för taggad följde vi med älsklingarna till Cavalli. Innan dess blev jag dock inputtad i baren och gjorde sjukt goda shottar till hela sällskapet. (Kan vara de starkaste och vidrigaste shottarna jag någonsin druckit. Men som tur var drack jag bara coca cola efter det i princip) Det var hur som helst riktigt bra igår. Jag går inte ut så jättemycket här längre (i alla fall om man jämför med mina 4 dagar i veckan de 2 första månaderna) så när jag väl går ut ser jag till att ha riktigt roligt istället. Träffade på Albin utanför Cavalli som är från Bromma ursprungligen och som spelar i Juventus här nere, riktigt ballt för övrigt, så vi hängde med honom och hans polers nästan hela kvällen. Blir alltid lika härlig stämning när man känner igen någon, som i sin tur känner igen en själv, och så vet man att man gör det från facebook där man har varandra som vänner, haha!

Med 5 castings idag kände hur som helst jag och Emilia vid 2 att det var dags att bege sig hemåt. Tog sin lilla tid av olika anledningar men oj vad gott jag sov sen. Nu är jag dock så trött att jag snart ska bums i säng. Bjuder innan det på lite bilder från gårdagen.










Kommentarer
Postat av: Anonym

Miranda är så sjukt jävla snygg! Har hon någon blogg? :)

2010-05-30 @ 17:20:06
Postat av: Lovisa

I agree, Mirandas blog is hhap.blogg.se



Amanda; Which is your favorite club in Milano? Have you ever been to Plastic?

2010-06-01 @ 09:56:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0