Mina första castings

Hej hopp!

Nu är jag äntligen hemma från mina första castings. Det har gått jättebra idag så det känns skönt att vara igång. Nu väntar jag på mail om hur många och vilka castings jag har imorgon samt eventuellt när min testshoot är så jag får lite mer bilder!

Annars har det varit en liten pina att springa omkring till olika adresser här i Milano då det är värmebölja här för tillfället. Skönt var det dock vid lunch då vi fick skjuts från och till en casting av våra prvänner. Lunch blev vi bjudna på, på vår prväns restaurang där det är gratis luncher för modeller. Det tycker vi om! Btw träffade jag min gamla räv i modellbranschen, Carlos, på en av våra castings. Känns sjukt att gå på samma som honom, men såklart jätteroligt.



Jag och vår prvän Fabio som tidigare jobbade som bokare.






Kommentarer
Postat av: JFR

Har du glömt att köpa present till din mamma på Mors Dag på söndag? JFR har räddningen - personliga & symboliska smycken för under 99 kr. Vi garanterar leverans senast den 28/5.



Kika in på www.JFR.webb.se för många vackra alternativ, special designade för Mors Dag.

2010-05-25 @ 21:47:59
URL: http://www.jfr.webb.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0