Bildregn från dagen igår!

Innan jag liksom alla andra också ska njuta av vädret (har fått stränga order om att jag inte får sola för agenturen så det är ju verkligen skitkul för en soldyrkare som mig..) tänkte jag slänga upp lite bilder från gårdagens solande med carlitos samt den roliga utekvällen.

Nu ska jag bege mig utåt och få lite mat i mig. Sedan ska jag möta upp Miranda, Jens och hans vänner så ska vi se champions league finalen. Milanista är man ju egentligen men kvällen till ära kan jag nog inte undgå att vara interista för några timmar. Jens och de hade bokat bord på något ställe nära duomo där de ska visa matchen på storbild. Kommer nog bli grymt!



























Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0