Bildregn från gårdagen!

Hej på er!

Igår åkte jag som sagt till Andrea för lite vin och skitsnack. Vi blev senare upphämtade av vår killkompis Davide och drog då till något aperitivoliknande ställe för att fira igång kvällen! Senare drog vi ett tjugotal till Cavallis öppning för deras otroligt mäktiga uteservering. Det var minst sagt smockat med folk men oj vilken nice sommarklubb det kommer bli. Ikväll är vi apropå det bjudna till the beach clubs officiella öppning med middag innan. Dock är både jag och Andrea superförkylda så vi ska bara gå ut och äta middag tillsammans med en vän istället. Ska bli väldigt mysigt!

Då de andra åkte vidare mot Hollywood fick jag och Andrea skjuts hem till henne där vi slocknade på två röda. Imorse orkade jag bara inte ta mig upp endast för att se provresultatet så vi sov till tolv någon gång. Sedan blev det lunch i solen.

Togs en hel del bilder igår..:


























Milano continua ad impressionare!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0