Magic

Kvällen igår var helt magisk. Vi startade på ett ställe med milanspelare över hela väggarna. Bara det gör ju fan stället komplett, hehe. Hur som helst har jag varit där en gång förut, men bara för drinkarna.. hoho. Vi var inte mindre än 25 små barn på middagen och det var så mycket mat så vi rullade därifrån. Antipasti, primi piatti, secondi och givetvis dessert. Rissotto alla milanese, kött, potatis, fisk och en massa annat var "huvudrätterna". Desserten missade jag för då var jag ute med några grabbar och tittade på den enes röda ferrari. Galen!

Vid ett åkte vi i samlad trupp till världens bästa Just Cavalli. Där körde vi bord med ett helt galet stekargäng från Tyskland. Helrör efter helrör. Var givetvis bara jag och Anna av vårt forna 25pers-gäng som stannade med de galna tyskarna. Bara vi som pallade trycket haha... Nej då, men senare drog vi vidare till Hollywood vilket vi dock bestämt under dagen att vi minsann inte skulle göra. Vi dansade på borden och en kille kom fram som var topp 15 i amerikanska So you think you can dance. En personlig tränare samt danstränare kom också fram och rent ut sagt dansade skiten ur mig. Aldrig dansat ute så mycket som igår. Äntligen fick dansaren i mig komma fram! Just det, inte nog med det hann jag växla några ord med den holländska Milanspelaren på Hollywood också, riktigt trevlig.

Vi fick skjuts hem av en killkompis runt halv sex.. Blev en helkväll igår också med andra ord.






















So you think you can dance - killen som var helt sinnessjuk på att dansa..




Kommentarer
Postat av: ECVADOR

du är sååååå vacker!!!

2010-05-02 @ 14:09:47
URL: http://ecvador.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0