Skola, möte med agenturen, plugga!

Hej på er!

Ah vilken lång dag det är idag. Först var jag likt igår i skolan på tre lektioner. Egentligen skulle jag varit där till 15.00 idag (alltså 09.00 - 15.00 puuh!) Men eftersom jag hade appointment hos agenturen så kom min snälla killkompis och hämtade mig vid skolan runt kl 14 och skjutsade mig dit. Jag visade lite material, de tog mått och sedan var vi klara. De sa något som jag blev väldigt glad över, nämligen att jag inte behöver vara exklusiv med den här agenturen så jag får alltså jobba med andra också. Grymt!

Min snälla vän väntade på mig och skjutsade sedan hem mig direkt. Nu är jag hemma och mår riktigt pyton. Har inte hunnit skriva det men jag är dunderförkyld och dras med feber nu sedan 2 dagar tillbaka. Men det är så mycket roligt som händer nu så jag hinner liksom inte bli sjuk. Smällarna får jag istället ta här hemma då jag är kokhet som en kamin samtidigt som näsan & ögonen rinner och huvudet värker. Men, jag ska inte klaga. Det är nästan 30 grader varmt och värmebölja väntar i slutet av veckan då jag är leeedig. Wiie!

Men först: plugga plugga plugga! Imorgon har jag tenta i italienska och sedan väntar lite ledighet från skolan!!



Såhär ser jag ut idag!

Update: Yeey nu fick jag precis veta av en bokare jag känner att agenturen han jobbar för sett mina bilder och vill att jag ska komma dit på fredag. Först ville de att jag skulle komma imorgon, men då har jag ju tentan. So, friday it is! Då kanske förkylningen hunnit försvinna också.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0