Utgång efter plåtning igår

Hey folks!

Efter en tre timmar lång plåtning igår där jag var inoljad, fullt med saltvattensprej i håret och sotade ögon (vi fotade bland annat i badräkt med världens sommarfeeling, woho!) ville jag inte bara åka hem, istället vid halv elva blev jag upphämtad av en av mina prvänner och lite tjejer så drog vi på aperitivo på något ställe där det bara var en miljon modeller och prkillar. Mycket märkligt.

Därefter blev det Hollywood där jag och Miranda gick all in. Vi båda var taggade maximalt och jag kände att jag behövde ta igen onsdagens utgång där självaste Beckham infunnit sig på Just Cavalli. Pfft!






Kommentarer
Postat av: Alexandra, KAKHUSET ♥

Snyggingar! :)

2010-05-14 @ 16:53:04
URL: http://www.kakhusets.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0