S U C K

Egentligen hade jag velat och behövt sova för över en timme sedan. Men nu är det så att min landlady bestämt att det är jag och inte hon som ska ta emot en student som ska bo med mig i den här lägenheten från och med idag. Nu är det bara så att det som alltid med italienare är lite sisådär med tiderna.

Först sa min hyresvärd att tjejen skulle vara här vid tio imorse. Så jag låg lite på helspänn imorse för att inte försova mig när hon skulle vara här. Om hon kom? Nej. Sedan var det andra bullar. Då skulle hon egentligen vara här kl 22 ikväll istället. Om hon kommit? Nej.

Det kan inte vara meningen att jag ska sitta vaken halva natten för att ta emot en student vilket är hyresvärdens jobb. Alla nyklar har de lämnat här också för att jag ska lämna dem till tjejen.

Gah jag är så förbannad just nu så jag kokar. Inte svarar min hyresvärd heller. Hon ligger förmodligen och får den skönhetssömnen som jag behöver inför mina första castings imorgon. FUCK!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0