Rosé

Kom precis hem från en dag på stan med Miranda. Jag och mitt osminkade anlete tog en runda med Miranda för lite shopping innan vi slog oss ner på taket på Rinascente. Hade det varit sol hade det varit optimalt, men lite värme har vi i alla fall. (Ja jag vet att Stockholms väder är amazing för tillfället). Fick ett sms av mamma som satt i solen på Sturehof med en flaska rosé tillsammans med min pappa och bror. Vet ni vad hon fick för svar? Fuck you! :( Blev inte lite avis då.. Men rosé och lite sol fick vi också minsann!







Kommentarer
Postat av: Anna

Herrejävlar vad söt Miranda är. Vad gör hon i Milano? :)

2010-05-15 @ 20:46:48
Postat av: Mandy

Visst är hon!! :D Hon pluggar italienska i samma skola som mig.

2010-05-15 @ 21:03:58
URL: http://mandyn.tk
Postat av: Anna

Wow! Håller med Anna ovan- jävla vad vacker Miranda är! Vart kommer hon ifrån?

2010-05-16 @ 00:50:41
Postat av: Miranda

Tack!! :) Jag är syrian. Men född och uppvuxen i Sverige.

2010-05-16 @ 12:45:12
URL: http://hhap.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0