PERFECT DAY!

åh åh åh vad jag är lycklig! Den här dagen har varit helt perfekt. Över 30 grader varmt. Mötte upp Carlos i parco sempione vid fyra och låg där och njöt av vädret tills Emilia kom och gjorde oss sällskap som anlände till Milano igår. Hon är med i samma agentur som mig och vi lärde känna varandra under en minst sagt galen berlinresa som vi gjorde i tvåan då vi gick på VRG. (Ikväll är det sagt att vi ska köra the berlin style, vågar man?!)

Hur som helst mötte jag sedan upp Jens som är på jobb i Milano en vecka och vi satte oss på Rinascentes takterass i solen med en flaska champagne och firade mitt modellkontrakt. Mycket, mycket trevligt. Blev en massa tilltugg och skratt till det.

Nu kom jag precis hem, lite rund om fötterna men framför allt glad och ska slänga på nya kläder inför kvällen och så är vi massor som ska ut ikväll och slå klackarna i taket. ANDREA DU SAKNAS!!!! Annars hade kvällen varit ultimat.

Nu måste jag kila. Puss puss puss på er och tack för alla grattis!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0