Oroväckande växlande väder

Hej hopp!

Fick precis ett roligt telefonsamtal om ett katalogsjobb jag ska göra för kosmetika, ett nytt upcoming sminkmärke. Ska träffa dem imorgon så får jag veta mer, men låter hur som helst riktigt kul. Framför allt sitter det aldrig fel med lite kosing i plånboken!

Vädret här är så skumt i dagsläget. Ena sekunden är det skyfall. Regn som jag endast skådat här i Milano faktiskt. Översvämning på gatorna och vi som inte är vana vid sådana skyfall blir nästan rädda. Nästa sekund är det 23 grader, strålande sol och en delvis blå himmel. Såhär har det varit idag. Tröttsamt! Men i helgen står det att det ska bli en bit över 20 grader och strålande sol. 
 
Ikväll ska vi hur som helst åka till en flod och äta & dricka gott. Blir nog en tidig kväll då mami&papi åker tidigt imorgon bitti och jag ska givetvis till skolan. Slänger upp lite bilder från dagen sen också.. Puss på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0