lördag

Godmorgon godmorgon!

Blev en trevlig kväll ute igår med start med sushi och sedan Just Cavalli och därefter Holly. Jag hade dock ett par killerheels på mig (bild kommer) så jag som aldrig brukar få ont i fötterna ute led verkligen där mot slutet.

Idag är det över 30 grader igen så jag vill bara ututut på direkten. Jag har suttit och fixat med min nya italienska mobil ett tag så att det blir lite struktur kring det. Blir för dyrt att ringa med min svenska här nere..

Var precis inne på min mail och såg att jag har 3 castings på måndag, riktigt kul att det sätter igång lite på en gång! Det ska bli roligt att se hur jag med endast en karta som hjälp (fick en läskigt stor från agenturen) ska hitta till Milanos alla hörn. Man får endast adressen man ska till i princip. Tror det är bäst att ni önskar mig lycka till. Mitt lokalsinne är under all kritik..

Nåväl. Nu ska jag ut i soooolen! Blir dock ingen solning för mig för då lär jag inte få ett enda jobb. :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0