Lååååång dag

NU (!!!) kom jag hem efter en dag full med castings. Lyckat att jag fick som flest castings dagen efter utgång. (Japp igår blev det en liten sådan.. bilder kommer om en stund!) Jag hade i alla fall 5 castings idag vilka alla mer eller mindre låg i Milanos ände. Jag har sprungit omkring som en tok för att efter lunch hinna med 3 av castingsen som alla låg under samma tidpunkt i helt olika delar av stan.

Nu är jag helt slut. Detta tar på krafterna ska ni veta. Jag har hur som helst varit på castings för show rooms, visningar och en underklädeskollektion idag. Spridda puckar med andra ord.

Trots allt prat om carbs, alla spyor i toaletterna mina modellvänner hittar och droger de ersätter måltider med ska jag som fortfarande är normal (och har givetvis tänkt fortsätta med det) nu ta en tur till närmaste mc donalds.  Nu kommer kycklingbitar sitta helt perfekt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0