Jag har tappat det..

.. härmed abdikerar partypinglan. Nej då, inte riktigt. Men jag har verkligen ingen som helst lust att gå ut ikväll. Jag ser fram emot en tidig kväll så att jag kan vakna pigg och fräsch imorgon. Sedan jag kom hit vet ni att jag gått ut väldigt mycket, ännu mer än jag gjorde i Stockholm. Vilket självklart är naturligt. Man har många nya ställen att se och mycket kontakter att knyta. Men nu har jag varit här i 2 månader, vet rätt bra vad nattlivet har att erbjuda och har inget behov av att gå ut flera, flera gånger i veckan.

Hur som helst ska jag nog träna lite här hemma ikväll, men sedan sova. Och sova mååånga timmar inatt. Det ska bli riktigt skönt. Och så är jag pigg och fräsch inför tenta, möte med agentur och annat roligt efter helgen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0