Il test é finalmente finito!

Mama mia.. Fy vad jag var less pa detta plugg igar. For forsta gangen i mitt liv pluggade jag inte ett skvatt dagen innan ett prov. Jag madde sa pyton igar att safort jag tog upp bockerna forstod jag helt plotsligt inte nagonting. Saker som varit glasklara innan innebar nu endast en stor jakla forvirring. Panik fick jag! Eller rattare sagt, panik hade jag fatt i vanliga fall. Men jag la relativt lugnt och sansat (las: uppgivet) ner bockerna och fortsatte att gora ingenting pa facebook istallet. Imorse vaknade jag varje timme for att jag trodde att jag forsovit mig. Snacka om angestladdat.

Jag tanker inte saga att provet idag gick galant. Det var betydligt svarare an jag trodde att det skulle vara. Just nu kanns det som om jag lika garna kan fa underkant som nastan alla ratt. Jag har absolut ingen aning. Svarare blir det ocksa nu nar jag bara laser 2 lektioner om dagen istallet for 4, men ska anda gora exakt samma prov som de som laser 4 lektioner om dagen. De gar ju igenom nya saker pa lektionerna da jag inte ar dar. Men anda forvantas jag kunna det pa provet. Det komiska ar dock att vi som laser 2 lektioner om dagen ska fa ett annat prov pa de saker som vi gatt igenom. Men enligt min larare kan jag allt annat ocksa sa jag kan lika garna gora samma prov som de andra. Njaa jag ar inte sa saker pa det jag.. aterstar att se imorgon da jag far tillbaka provet.

Nu ska jag njuta av att provet ar over och det fantastiska vadret. Senare ska jag hem till Andrea pa vin och skitsnack innan det bar av mot cavalli!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0