Happy!

Idag har jag utan tvekat vaknat på rätt sida! Solen har kommit tillbaka till Milano och lyser alltså inte längre med sin frånvaro. Världens bästa föräldrar kommer till Milano ikväll. Med sig har de lovat att ha svenska tidningar och godis, iih! Ikväll blir det långmiddag och en massa updates. Jag har inte träffat min pappa på 2 månader, helt sjukt! Mamsen var ju här för en månad sen. Men jag saknar henne lika mycket för det!

Jag ska ta en massa bilder nu under vårt turistande i en av världens bästa städer. På måndag ska vi åka till Florens, yeey! Nej nu ska jag sätta igång med städningen, hinner nog lägga mig en stund och sola lite på balkongen också. Puss på er!

2 bilder från AMA.MI




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0