En sommardag

Inatt sov ju Emilia hos mig. Ytterst mysigt att ha en liten sötnos i samma säng, haha! Trångt men mysigt att inte vara ensam ännu en natt. När vi vaknat idag gick vi ut och satte oss på en uteservering för lunch. Därefter blev det sempione för att njuta av det fantastiska vädret. Dock fick vi varva sol och skugga då ingen av oss hade solskyddsfaktor. Fan jag brukar aldrig ha det, nu måste jag börja med skiten! Vilket dock verkligen är på tiden..

Jag var inte hemma förrän vid åtta ikväll. Man vill aldrig gå hem när det är så fint väder. Det mysiga här är att det nästan är lika varmt när solen går ner på kvällen. Det blåser ingenting utan är verkligen sommarvärme.

Förutom Sempione gick vi lite på stan och jag köpte ett par skitsöta shorts samt ett marinblått linne från Zara :)






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0