DÖR av värmeslag.

Kom precis hem från agenturen där jag varit och plåtat bikinibilder i polarid. Svettades som en gris under tiden, mycket trevligt. Alltså det är så varmt här nu så ni förstår inte. Jag är inte det minsta känslig för värme men nu kan man inte gå en meter utan att svetten rinner precis överallt. Inget hav att svalka sig i och det blåser inte någonting. Blåser det någon gång är vindarna kokheta. Jag klagar inte, så börja absolut inte regna nu istället!!! Men det är verkligen superdupervarmt.

Nu ska jag iväg igen !!! alltså skoja inte vilken superdupermega kondition jag kommer få efter att springa runt såhär dagarna i ända. Jag ska möta en kvinna och diskutera eventuellt nytt boende för mig. Agenturen har rekommenderat mig att sluta skolan här och satsa på modellandet full tid och därför kan jag inte bo kvar i lägenheten i så fall.

Jaja sluttjatat. Nu måste jag springa! Puss så länge!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0