Bra dag!

Hej på er!

Sitter och äter tomater och mozzarella. Mumsigt! Nu har my little pony Anna åkt hem. Har varit jättehärligt att ha henne här. Idag har jag varit på casting för en agentur vid namn Bookin här nere. Det blev dock lite dramatiskt där ett tag då min killkompis som skulle skjutsa mig var fast i trafiken och kom 30 min sent. = jag kom nästan en timme sent till agenturen.

Detta bidrog till att jag inte direkt blev prioriterad på plats (läs: mer eller mindre ignorerad). Aldrig har bögar (var väl ett trettiotal på plats som sprang omkring som yra söta höns) känts så dryga. Jag började snart få tankar om att lämna agenturen och hoppas på bättre lycka nästa gång, då en kvinna som endast pratade italienska bad mig komma med varpå hon hämtade ytterligare en kille som sa kort "The boss of the agency has seen you, and he likes you. That is why I'm here".

Jag ska dit igen om en vecka för att ta alla mått och då förväntas jag ha med lite bildmaterial från plåtningar jag förhoppningsvis hunnit ha denna vecka. Samt så ska de fixa en plåtning till mig så jag får bilder till boken. Sedan drar det förhoppningsvis igång! Jag ropar inte hej än men om ingenting går snett vill de ha med mig och bara jag får ihop i alla fall en plåtning under denna vecka (mest för min egen skull) ska nog allt gå toppen. Känns bra att det är en agentur alla här nere känner till väl också, så är det inget oseriöst jag åkt på.

Nu ska jag äta lite, plugga lite och snart lägga mig. Känns väldigt lägligt att jag bara har en lektion om dagen nu när min tid verkar behöva utnyttjas på annat framöver.

:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0