Bilder från en GRYM torsdagsutgång!

Jag har inga fler internettimmar utan har nu loggat in på den svindyra varianten som jag inte ens tänker nämna vad det kostar i minuten (då förstår ni hur desperat jag är). Hur som helst bara måste jag delge er bilderna från gårdagens superlyckade utgång. Och vet ni en sak? Jag drack coca cola hela kvällen (en shot slank ner, men annars var det alkoholfritt hela kvällen!) Bästa utgången och ingen alkohol. Detta resulterade i att jag lätt som en plätt skuttade ur sängen imorse när klockan ringde.

Det enda tråkiga var en norsk modell som var med, som på något sätt kom i kontakt med droger under kvällen då det hela slutade med att både ambulans, securitas och polis fick rycka in på klubben. Jag har som sagt inte sett "drogvärlden" i Milano trots att alla säger att den är så synlig och aktuell. Men det här var första gången jag såg någon som var så bortom denna värld att det var läskigt. Det var läskigt att först se en så trevlig och social tjej helt förstörd och rent ut sagt galen bara ett par timmar senare. Nåväl, lite bilder från innan det hände..
(Hon är dock inte med på bild för er som undrar).
























Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0