Äntligen hemma igen!

Finally at home! Shit vad jag sprungit runt idag. Och då har ändå inte en massa castings varit på schemat. Efter mötet med kvinnan jag skulle träffa åkte jag mot Duomo för att träffa en fotograf som ska plåta mig i helgen. Jag behöver ju bara samla på mig så mycket bilder som möjligt nu så jag har mycket att visa kunderna på castings. Det vill säga så måste jag ligga på alla fotografer jag kan hitta (och som är professionella givetvis) som en igel. Det är inte lätt att hitta professionella som kan göra det for free. Det gäller att ha mycket testplåtningar nu så jag får bilder som kan ge mig jobb, och som därmed ger mig fler och bättre bilder till mitt portfolio. Men jag har nu gjort det! Så till helgen blir det alltså inte Toscana utan plåtning hela lördagen utomhus. Är riktigt exalterad för det!

Annars hann jag träffa min lilla heta donna Miranda för lite chitchat och en runda på stan. Jävligt bra by the way att jag införskaffade mig en bikini idag då det står på en av castingsen som jag ska på imorgon att jag ska ta med bikini. Känns inte helt hundra att sätta på mig min burberry då.. haha!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0