12 lyor att titta på!

Fick precis veta av min killkompis att han tagit fram 12 lyor till mig och en tjej som heter Miranda som jag lärt känna här nere. Jag kan nämligen inte bo kvar i den här lyan efter denna månad, på grund av att jag inte vill plugga kvar på skolan (sommarlov då ju, haha!) och då kan jag således inte bo kvar. Det ska bli jävligt nice att bo med henne så nu ska vi alltså börja kolla på lägenheterna och se vilken som faller oss bäst i smaken. I like!

Just nu sitter jag här med världens huvudvärk. Är det bara jag som får svåår huvudvärk varje gång det regnar? Det är världens regnvecka här nu så mitt huvud har inte mått vidare bra de senaste dagarna. Men istället för att ligga hemma och tycka synd om mig själv blir det sushimiddag med våra vänner. Miranda följer med för första gången också, kul!

Nu ska jag hoppa in i duschen, lägga hårmask och ta det lite lugnt innan tjejerna kommer hit. PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0