Lycka

Sitter och pluggar på italienskan för fullt. Samtidigt sitter Dafne och pumpar musik i sitt rum medan Carlos tittar på tv i vardagsrummet. Gud vad jag älskar att inte behöva vara ensam. Ni förstår inte hur otroligt tillfredsställd jag känner mig med livet just nu. Jag önskar verkligen att alla fick känna känslan jag har nu där man helt plötsligt kan ta ett skutt av lycka för att det är för svårt att hålla lyckoruset inombords.

Hela tiden går jag liksom omedvetet och drar in Italienluften för att det känns som att jag fyller hela mig med kärlek och lycka. Ni kommer tycka jag är knäpp men det är verkligen så jag känner. Ska snart sova så jag orkar med morgondagen. Får som pricken över i:et väldigt bra rutiner här gällande sovtider (bortsett från de kommande utgångarna då) samt en massa daglig motion.



Blir en massa bilder imorgon så kika in här då vettja!


Kommentarer
Postat av: Anonym

jag är avundsjuk!

2010-03-10 @ 00:02:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0