Gårdagen

Hej babes!

Slänger in lite bilder från gårdagen nu innan vi ska ge oss ut i det varma vårvädret och shoppa high heels bland annat. Igår bestämde vi oss ganska sent för att dra ut bara jag och Dafne. Alla ska ut ikväll nämligen men vi blev så taggade igår så vi drog till Le banc (The club på fredagar). Det enda jag hört om det stället är att mycket modeller hänger där (och således?) är det väldigt mycket droger. Jag märkte dock ingenting utan vi hade bara jävligt kul. Vi tog det lugnt (höhö) eftersom vi ska dra ut jättemånga ikväll till Armani och lite andra kända ställen här. Vi stod mest och skakade rumpa uppe på vad det nu var. Redan taggad för ikväll!

(Btw fy satan i gatan vad drinkarna är starka här. En drink och så är lilla mandy kalasfull. Haha.. inte riktigt, men fan nästan alltså.)

Nej nu åker solbrillorna och skinnjackan på så ska min plånbok få lida lite idag. Tar med kameran så hörs vi när jag är hemma igen!











 






Kommentarer
Postat av: Maria

Var det den tjejen du skrev var så lik dig på alla sätt?

2010-03-13 @ 14:10:42
Postat av: tory wiwa

vem e du...o varför e du så skön....

jobbar du som modell för ngn agentur eller e du i milano och pluggar?

2010-03-13 @ 15:42:36
Postat av: Andrew Simes

wow, looks like a crazy time. you know how to have fun. we should have done this when I was there! next time I hope... keep in touch.

2010-03-24 @ 01:05:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0