Bildregn!

Jag är ledsen att säga det här men jag tror fan inte att jag vill komma hem igen. My god vad lycklig jag är här. Idag har det varit ännu en toppendag. Först 3 timmar skola som gick utmärkt. Därefter mötte jag Carlos för en lunch på mitt favoritlunchställe. Sedan åkte vi till en agentur (iih) och därefter blev det shopping för fulla muggar. För mig var Abercrombie & fitch där jag ev ska börja jobba (har inte bestämt mig om jag vill än) en såå rolig överraskning. Allt de har är verkligen inte snyggt. Men det finns sådana guldklimpar utan dess like. De hade sjuukt många små magtröjor som sitter precis så de ska sitta. Oj vad jag kommer ha på mig det nu när det bara blir varmare och varmare här för varje dag som går.

Sedan hittade jag till min lycka en stor Sephora-butik där de hade hyllor efter hyllor med de bästa lip injections jag testat. Jag köpte på mig en del sådana. Svindyra men så sjukt bra. Man får fylliga läppar utan att spruta in något. I like!

Nu är jag och le model här hos mig. Han ska snart åka och jobba (den jäveln får betalt för att gå omkring och se snygg ut på en av Milanos trendigaste klubbar) och jag väntar på Dafne så ska vi dra ut. Ska bli sjukt nice. Det är by the way en marknad här imorgn bitti där man tydligen kan fynda rena drömmar till skor. Får se om jag orkar upp till det. Annars har jag ju ganska många lördagar jag kan göra det på istället... :) iiih!

Bjuder på ett litet bildregn!


På min balkong som jag har på mitt rum.


Dafne i vårt vardagsrum.


Hennes killkompis hemma hos oss igår kväll.


Carlos på mitt favoritlunchställe tidigare idag som ligger precis vid skolan.


Jag och Carlitos vid min skola.


Han stod och pratade i telefon oh jag lekte lite fashion fotograf ;)


Vi shoppade vid Duomo!



Kommentarer
Postat av: Emma

Mmm sexiga käkben (carlos alltså)

2010-03-12 @ 19:56:24
Postat av: Carro

Vilket land är Dafne ifrån? :)

2010-03-13 @ 00:25:13
Postat av: Anna

Jag ska snart till Paris och shoppa på b.la Sephora. Kan du inte berätta vad läppglansen du köpte heter? :D

2010-03-13 @ 11:30:44
Postat av: Emmah

var är jackan och glasögonen från?? :) så fina!

2010-03-13 @ 21:03:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0