Utgang pa ingang!

Hello kids!

Idag testade jag pa ett fantastiskt solarium har nere. Har inte solat pa valdigt lange sa det satt verkligen fint. Stasolarium pa en valdigt fin skonhetssalong vid min skola. 12 minuter (!!) dar inne och jag blev en liten chokladboll. Ikvall ska jag ut med en kille jag larde kanna via Marcus som jag var ute med ett par veckor innan jag akte hit. Han jobbar sjalv som modell har nere sa han ska presentera mig for lite bra manniskor ikvall. Ska bli skitkul faktiskt. Blir en middag innan runt nio.

Imorgon ar det skola sa allt for hart blir det nog inte ikvall anda. Imorgon kvall pratade min tjejkompis Andrea som landat har idag att det var en modemiddag hon ville att vi skulle ga pa. Men det blir nog bara en liten runda ute sen for jag har en megaviktig casting pa lordag!! Men mer om det senare. Hoppas att ni far en toppenkvall! Kramar fran Milano.


Killen till vanster gor mig galen. Exakt 3 veckor kvar tills vi ses igen. Miss you V.

Kommentarer
Postat av: kc

Heejsan! Jag undrar bara en sak.

Du är ju medlem på bloggpartner.se, asså måste man vara domän för att tjäna pengar, och vet hur gammal man måste vara för att tjäna pengar?



Skulle bli jätte glad om jag fick svar & tack <333

2010-03-18 @ 22:11:48
URL: http://kassiie.blogg.se/
Postat av: Anna

Viggo?

2010-03-19 @ 20:34:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0