Underbara, underbara Milano

Jag ber om ursäkt för enformighet men gaaaaah vad underbart allt är här. Idag har vi gått på stan precis hela dagen. Vi kom nyss hem. Vi har shoppat skor som ni får se sen. Höga, högre, högst skulle jag kalla dem. Lovely! Sedan var vi på Dolce Gabbana's café som var jävligt fancy måste jag säga. Kändes som att människorna som var där var tagna direkt från en catwalk.

Nu ska jag ta ett bad och titta på lite sex and the city. Ikväll vankas utgång igen! Vi hörs lite senare. Tills vidare bjuder jag på lite bilder från dagen. Jag har gått helt osminkad hela dagen (tar varje chans jag får till att låta min hy vila från makeup) och således har jag sett ut som ett levande lik hela dagen. Men det får ni ta, hihi.












Kommentarer
Postat av: Anonym

Måste vara fantastiskt att bo i en stad där till och med språket är ett av världens vackraste, för att inte tala om den italienska maten (inklusive kokosglassen), är sjukt avis!!

2010-03-14 @ 17:56:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0