Torsdag kommer mami!

Heej!

Sitter for tillfallet i skolan. Har dock rast mellan halv elva och elva. Nar vi kom till skolan idag var det listor med alla elevers namn i entren dar det stod vilken aula och vilken niva man numera tillhor i 3 veckor fram, framtill nasta tenta. Jag sag till min gladje att jag far fortsatta lasa formiddagspassen. De delade min klass mitt itu (verkar dock som om de delat upp oss i tva nivaer, hehe) och halften borjar istallet efter lunch, medan vi borjar pa morgonen och slutar innan lunch. Mycket skonare, aven om jag forvisso hatar tidiga mornar.. Men pa det har viset blir dagarna langre och man kan njuta av det fina vadret.

Efter skolan ska jag se om jag kan sno at mig Andrea for en lunch tillsammans. Sen blir det en dag pa stan i det varma och soliga varvadret. Ar sa himla glad idag da det bara ar 3 dagar kvar tills mami kommer hit. Ska bli sa himla mysigt att ha henne har. Har planerat en massa roliga saker vi ska gora :) Vi har nastan varit ifran varandra en hel manad nar hon kommer hit. Aldrig varit ifran mamsen sa lange.. och det kanns kan jag lova!

Ta hand om er prinsar och prinsessor sa hors vi lite senare!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0