Svar på kommentar!

Postat av: Sebastian
Jag vet att du har fylliga läppar, men de där borde ändå vara tillgjorda! De ser inte verkliga ut.
Tycker det är synd, när du sen tidigare har fylliga och fina läppar.

Svar: Jag kan svära på allt jag äger och har att jag inte gjort ett skvatt med mina läppar. På bilden du kommenterat nedan har jag inte ens lip plumper-läppglans på. Däremot har jag läpp-penna runt läpparna vilket automatiskt får dem att se större ut. Jag älskar mina läppar och skulle aldrig spruta in något i dem.



Mina läppar är helt naturliga och jag skulle aldrig spruta in något i dem.

Kommentarer
Postat av: Anna

Har för mig att du var på väg att göra det för ett tag sedan..? Kanske har fel. Men bra att du ändrat dig isåfall, för det är skitfult med sprutade läppar.

2010-03-05 @ 13:01:39
Postat av: Anonym

Hej! Jag har du hört talats om the last song? Det är en ny film som kommer ut snart i USA! Det är uppföljaren til the notebook. Om du har frågor om den så klicka på länken :) , har en fråge stund BARA NU OCH DET ÄR BARA PÅ MIN BLOGG DU KAN FRÅGA OM ALL OM THE LAST SONG :)http://mileyraycyrus.webblogg.se/2010/march/question-time-about-the-last-song.html#comment

2010-03-06 @ 12:53:11
URL: http://mileyraycyrus.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0