Still no computer..

Still no computer. Jag aterkommer imorgon med mer info om nar jag kommer kunna blogga normalt igen. Ni kommer seriost bli drankta i bilder safort jag har en fungerande dator. Hur som helst trivs jag fortfarande som fisken har nere, men jag tycker det ar fruktansvart jobbigt att inte ha nagon dator sa jag kan lagga in bilder . ha regelbunden kontakt med mina kara dar hemma och dylikt. Angaende skolan gar det verkligen super. Som den plugghast jag ar pluggar jag som en idiot for att fa ut maximalt av kursen. Och det gar valdigt bra sa jag ar supernojd. I dagarna ska jag forlanga kursen samt lagenhten ett par manader. Svar pa era fragor kommer ocksa inom kort, sa passa pa att fraga det ni undrar over till fragestundsinlagget innan dess. Puss pa er!

Kommentarer
Postat av: Natalie

Hej, du jag har en fråga om det här med bloggpartner.se , Kan man lita på att inte mina pengar på kontot tas bort.. Jag menar jag ska ju ge ut mitt konto nummer och cleringsnummer.. Och då kan ju dom ta pengarna.. Snälla om du kan så måste du svara det är viktigt =) Tack

2010-03-16 @ 21:16:43
URL: http://nahttis.bubbleroom.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0