So damn happy!

Trots jobbiga beslut man tvingas ta i samband med att man inte kommer att bo i Sverige på ett halvår, något jag kände mig tvungen att göra igår kväll, känner jag mig så förbannat lycklig idag. Ögonblicket jag gått och väntat så länge på är i övermorgon här och det känns såååå bra. Alltså jag springer omkring här och dansar till Eros Ramazzotti och känner mig so damn happy!. Eller okej, det där var lögn. Jag får fortfarande nämligen inte stödja ordentligt på benen så jag sitter snarare och diggar. Men ni förstår lyckokänslan i alla fall.

Snart ska jag röra mig iväg till jobbet. Stannar kvar en stund efteråt också då världens snällaste Julie fixar en ny design åt mig som ska vara uppe under min tid i Milano. Därefter rör jag mig hemåt för att packa lite, färdigställa listan inför ikväll samt göra mig iordning för kvällen. 19.30 ska jag träffa några av mina tjejer för middag på Vapiano och kl 23 kan man komma och dricka drinkar med mig på Magenta. Blir en riktigt bra kväll!

Vi hörs lite senare alla gulliga läsare!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0