Sista natten i Stockholm!

Hej mina vänner!

Jag är så sjukt uppe i varv. Samtidigt är jag så trött, så trots nervositeten kommer jag garanterat somna som en stock. Kvällen blev lite annorlunda än jag tänkt mig. Fick nämligen besök av V här hemma som varit här några timmar nu på kvällskvisten. Väldigt trevligt.

Nu blir det sängen direkt i och med att jag ska upp halv sex imorgon bitti. När ni drar hem från White room går jag upp liksom. Lovely. Å andra sidan är jag i ett någorlunda varmt Milano när ni vaknar. Inte heeelt fel. Jag vet inte när vi kommer höras igen men förhoppningsvis imorgon eller måndag, bara jag får igång internet. Men det ska nog inte vara några problem.

Fyfaaaaaaaaaan vad jag är lycklig nu. Äntligen äntligen äntligen. Som jag längtat!

Kommentarer
Postat av: sammy

hej mandy!!

jag har sett dig på en mode visning, du var verkligen jätte duktig:P



undrar om jag skulle kunna få din msn??



puss & kram /sammy

2010-03-31 @ 20:48:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0