Plugg, plugg och ater plugg!

Hej vanner!

Jag tankte bara publicera ett snabbt inlagg innan jag atergar till min varld dar endast plugg existerar, for 2 dagar framat. Just nar det kommer till studier och plugg ar jag lite laskig. Jag blir sa forbannat asocial och som den perfektionist jag ar kan jag sitta instangd i ett rum i flera timmar och inte gora nagot annat forran jag kanner mig nojd. Laskigt, men javligt bra trots allt. Jag onskar att jag kunde lara er hur man gor, da det ar en valdig hjalp pa vagen till att na fina resultat.

Pa onsdag ar det stora provet sa idag och imorgon kommer jag endast plugga konstant. Visserligen kanns allt mest som repetition da jag verkligen hangt med pa allt under lektionerna varje dag. Det ar definitivt mitt rad nr 1. For nu nar jag ska plugga infor provet som inkluderar 3 olika delar tror jag bestamt det var, kan jag lugnt och sansat bara repetera allt dar jag redan har hyffsad koll pa allt.

Nu ska jag plugga vidare! Puss pa er


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0