Och nu har jag fått min egna personliga kock!

Precis fått mat lagad av min brasilianska modellkompis som kom över. Nu står han och diskar allt och jag känner mig inte så lite bekväm. Ändring Amanda, det är ju nu jag ska klara mig själv. Fast vad är det egentligen för fel på att få utsökt mat lagad åt en i ens egna hem? Imorgon ska vi hur som helst till klubben Armani vilket ska bli sjukt kul. Ska bli presenterad för Carlos alla modellkompisar så jag lär ju onekligen trivas som fisken. Lovar att ta lite bilder.

Nej, nu ska jag ta min mätta mage och få lite hjälp med italienskaläxan. Vi hörs mina fina!

 

Carlos lagar mat och jag har precis vaknat upp ur min en-timmes powernap jag tog under tiden.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0