Myskväll i Bromma!

Har haft fullt upp idag, precis så som resterande dagar denna vecka kommer se ut. Jag och V skippade bion igår för att istället mysa hemma framför The Road. Jag låg och grät som ett litet barn till filmen, men det är å andra sidan inget ovanligt såfort jag ser en sorglig film. Idag följde jag sedan med honom en snabbis till en casting för en nystartad modellagentur. Därefter lunchade vi en snabbis innan jag begav mig till doktorn.

Jag har fortfarande ett ordentligt hål på trumhinnan men lyckligtvis såg han en avsevärd skillnad. Jag har alltså svarat på antibiotikan. Jag får dock inte få in något vatten i örat nu på ett halvår för att undvika inflammation. Lite halvjobbigt men bara jag slipper en operation blir jag glad. Jag som alltid försöker se allt från den ljusa sidan är just nu väldigt glad över att jag kommer slippa få så förbannat ont i örat under flygresan på söndag. Nu kommer det istället vara ett jämnt tryck i hörselgången och jag har bara ett öra att förbanna.

Sedan träffade jag min elev för en sista mattelektion. Därefter blev det en snabbfika med mina föräldrar, träffade på Saga och även Sofia en snabbis och sedan blev det fix av lite nödvändiga saker. Nu ska jag åka hem till Filippa för film hela kvällen. Jobbar tidigt imorgon så jag ska försöka komma i säng hyffsat tidigt ikväll. Hoppas att ni får en trevlig kväll!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0