Mår sådär :(

Efter skolan idag gick jag och lunchade med min sötnos Dafne. Sedan tog vi en tur på stan och jag gjorde världens fynd. En läskigt snygg liten skinnjacka som jag vet att jag kommer bo i framöver. Allt var verkligen perfekt på den. Sedan köpte jag även en likadan t-shirt som jag lånade av Dafne. Så kan hon få ha sin ifred, hihi.

Tanken var sedan att jag skulle åka hem och ta bilder på all ny shopping där jag har varje nytt plagg på mig.. Men istället fick jag världens huvudvärk så jag tog en powernap i hopp om att må bättre. Men istället vaknade jag efter bara en kvart med världens smärtor i magen så nu ligger jag här nedbäddad bredvid Dafne bara och tar det lugnt.
Ikväll var vi egentligen bjudna på middag av lite nya killkompisar som jag och Andrea lärt känna. Men jag fick tyvärr avboka det då jag inte känner mig helt hundra. Mår dock mycket bättre nu vilket är skönt. Men men, får se om jag orkar ta bilderna lite senare. Annars får jag visa er all shopping imorgon.

Nej, nu måste jag gå. Dafne ska lära mig att koka pasta. Japp, ni läste rätt. Man kan inte vara bra på allt hörrni! Hehe.. Puss på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0