Lyckad helg men jobbig sondag :(

Hej pa er!

Gardagen var riktigt lyckad. Andrea kom hit vid 8 och sa at vi middag med Dafne och hennes pojkvan har hemma. Strax efter elva kom Mikael och hamtade upp oss och sa drog vi till Just Cavalli, forsta gangen for bade min och Andreas del. Guud vad jag tyckte om det stallet. Andrea kallade det for lilla Kallis da hela klubben under varm var och sommar ar utomhus. Valdigt pampigt. Igar regnade det dock lite sa alla holl sig inomhus. Vi dansade och korde bord.

Sedan drog vi vidare till Hollywood men tog ganska tidigt en taxi hem sa vi var hemma strax efter tre i alla fall. Andrea sussade hos mig. Idag har varit en riktigt seg sondag. Allt kanns inte helt hundra hemma, mina vanner har nere har annat for sig, min dator ar fortfarande inlamnad, kylen ar tom och det regnar ute. Riktig skitsondag med andra ord. Sa forsokte jag rycka upp mig och ga ut i duggregnet och ga och handla mat. Men i Italien ar precis allt stangt pa sondagar sa det enda som var oppet var, sjalvfallet, McDonalds. Blev en promenad efter det for att kompensera snabbmaten.

Pa onsdag har jag mitt stora italienskaprov sa kvallen, mandag och tisdag lar agnas at plugg storre delen. Klarar man inte provet far man ga om, far man bra pa det far man hoppa upp en niva. Det sistnamnda ar givetvis det jag raknar med.

Jag har nu annu mer bilder att bjuda pa. I veckan lar ni fa se dem!!

Kramar,

Amanda.

Kommentarer
Postat av: Anna

Hur gick det med castingen???

2010-03-21 @ 21:10:39
Postat av: linn holmberg

haha amanda, min söndag i barcelona är exakt likadan! det regnar ute, allt är stängt och kylen är tom.. så det blev donken för min del också ;) kul att läsa om hur du har det! puss!

2010-03-21 @ 22:46:49
URL: http://linncharlotta.blogspot.com
Postat av: Mike

Lycka till :)

2010-03-23 @ 12:05:14
URL: http://filippaberg.se
Postat av: Martin

Hej Amanda!

Jag har ett uppdrag åt dig i Milano, kan man ringa dig på något nummer? Det gäller att kolla upp en grej, som en uppföljning på en artikel jag har skrivit.



Mvh

Martin Lindgren, reporter Realtid.se

08-54 58 71 33

[email protected]



(du behöver inte publicera denna kommentar; jag har inte din mailadress, därav kommentarsfältet som kommunikationsmedel)

2010-03-23 @ 15:08:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0