Lever som i en dröm jag inte vill vakna upp ur

Heeeeeeeeej mina fina lasare. Ett livstecken fran mig!

Jag sitter just nu inne pa internet i skolan och har nyss gjort ett muntligt och skriftligt test for att skolan ska se var jag ligger. Klockan elva borjar min lektion och sen ska jag ga med pappa som stannar har till imorgon och fixa internet, italienskt nummer och annat viktigt.

Alltsa jag vet inte var jag ska borja. Allt ar verkligen over alla mina forvantningar. - och jag hade anda sjuuukt hoga forvantningar pa allt!

Lagenheten ligger centralt i ett mysigt villaomrade i Milano (villaomrade i Milano visste jag knappt fanns, helt lovely!) Vi har 3 balkonger, jag har en i mitt rum dar det ar sol hela dagen fran morgon till kvall och aven tva sangar bara i mitt rum sa jag kan fa ha besokare nar jag vill i princip. Det basta av allt? Tjejen jag bor med verkar vara en kopia av mig typ. Alltsa vi verkar sjukt lika, ser typ likadana ut och har samma intressen, haha. For bra for att vara sant nastan. Hon pluggar fashion&design har och har bott har ett halvar nu och kanner i princip alla promoters till de storsta natklubbarna. Hennes forsta kvall var hon pa en klubb Armani och da var sjalvaste Georgio Armani dar. Hoppas min forsta kvall blir liknande ;) Onsdagarna ar tydligen bast har.

Pappa och jag hade hur som helst en jattetrevlig dag igar. Vi storhandlade till lagenheten sa jag har allt som behovs. En nackdel med Milano ar att allt ar sa fruktansvart dyrt. (Rankas som en av varldens tio dyraste stader). Vi gick ut och at pa en valdigt fin restaurang pa kvallen dar det exempelvis kostade 300 kr bara for att sitta dar, i kuvertavgift. Sedan kan ni ju bara ana vad resten gick pa. For att ata pa de lyxigare restaurangerna har far man med andra ord rakna med att lagga ut ett par tusen for 2 personer. Men det positiva ar att du faktiskt kan ata billigt har och anda fa den basta mat man typ nagonsin atit. Ar det nagot italienarna kan ar det att laga fantastisk mat. Typ aldrig atit sa gott som under det har dygnet. Och da at vi anda en ganska billig lunch. Forratterna ar for ovrigt typ det basta under hela maltiden!

Jag tar en massa bilder hela tiden sa nar jag fatt igang internet senare idag kan ni rakna med en massa updates och bilder. En ny design ar pa g ocksa!

Ville bara hora av mig och delge er som bryr er att det inte kunde varit battre har. Det kanns som att jag lever i en drom jag inte vill vakna upp ur. Det enda som saknas ar mina narmsta som jag skulle ha det sa himla underbart har med. Laser ni det har vet ni att det bara ar att boka biljett pa direkten.

Pa aterseende darlings!


Kommentarer
Postat av: Anonym

im'm happy for you! har besökt armani klubben och jag måste säga att den är ball. so lucky u ;)

2010-03-08 @ 10:57:15
Postat av: Susanna

Hej gumman! Vad kul att höra av dig! Och ännu roligare att höra att du redan trivs så bra! Hoppas det fortsätter så :D ta hand om dig vännen! Puss!

2010-03-08 @ 16:33:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0