Hemkommen från Karolinska

Hej!

Kom precis hem från Karolinska där jag fått behandling för mina knän och får således inte anstränga mig på ett dygn. Känns väl sådär med tanke på att jag har väldigt mycket att fixa idag, men någonstans går ju faktiskt hälsan i första hand. Dessutom är det skönt att ha det gjort innan jag åker så jag slipper oroa mig för att behöva besöka reumatologen i Milano.

Jag är väldigt trött idag. Sov hos V och vi låg och pratade väldigt många timmar. En väldigt fin och speciell natt på många sätt så det var helt klart värt det. Tidigare på kvällen såg vi hur som helst The ugly truth som jag även sett med Filippa dagen innan. Riktigt rolig film som jag varmt kan rekommendera om man vill se en lättsam och riktigt rolig film. Passar både killar och tjejer vilket inte alla romantiska komedier riktigt gör. 

Tack förresten för er konstruktiva kritik. Det var väldigt fina kommentarer och mail som jag fick efter det inlägget. Ska definitivt ta till mig av allt ni skrivit.


Me Yesterday

 

Kommentarer
Postat av: Anonym

aldrig snyggt med uggs. omg

2010-03-04 @ 13:52:38
Postat av: Doris

Åh myys. Vi tittade också på den filmen häromdagen :) Love it!

2010-03-04 @ 15:07:42
URL: http://lifestylebyemelie.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0