Happy!

Godmorgon!

Testade att sova 40 min längre imorse då jag inte alls gick och la mig tidigt igår som jag skulle. Och det gick ju bra för här sitter jag ju nu och hinner blogga till och med. Hur som helst har jag än en dag vaknat upp på ett superbra humör. Trots grått väder idag också. Men redan imorgon skulle det bli sol och varmt igen.

Jag är så glad för nu har min älskade mamma och även min baby V bokat biljett hit i april. Mamma kommer den 1-6 och V kommer den 8-11. Wiie! Blir en massa shopping med mamma när hon kommer skulle jag tro. Och att V även kommer ner känns helt underbart. Lär bli en väldigt fin helg.

Nej nu ska jag dricka upp mina drick-yogurthar, dra med mig en bakis Dafne och åka till skolan. Still so excited!

Fortsätt ställa frågor så svarar jag i eftermiddag. Pussar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0