Ge mig konstruktiv kritik!

Att blogga är inte endast något jag gör för min egen skull utan jag vill även göra mitt yttersta för att skriva en blogg som fler än jag själv finner intressant. Att hela tiden utvecklas är nog något som vi alla strävar efter. Men det är svårt att utvecklas utan konstruktiv kritik.

Därför ber jag er nu så innerligt att ta ett par minuter och skriva vad just Du uppskattar med min blogg eller mig som bloggerska. Välj ut den eller de saker du gärna vill att jag fortsätter med och typiska inlägg man riktigt uppskattar/finner intressanta/underhållande när de publicerats.

Dessutom vill jag att Du skriver något som du saknar i min blogg. Det behöver egentligen inte vara några konkreta ting som fler frågestunder, fler inlägg om dagen eller dagliga "dagens outfit", utan kanske bara något i mitt sätt att skriva som du stör dig på. Kom ihåg att ni måste vara kosntruktiva för att jag ska kunna förbättra mig.

Orkar ni inte göra något av ovanstående får ni mer än gärna skriva vilket ert favoritinlägg som jag publicerat är. Det blir kul för mig att se vilken typ av inlägg ni uppskattar.

Tusen tack på förhand!

Kommentarer
Postat av: Anonym

hälsotips! ang. både mat och träning. mer outfits.

2010-03-03 @ 12:31:04
Postat av: Amanda

det jag gillar mest med din blogg är att du skriver så personligt, å mkt om dig själv, vad du gör på dagarna osv. Ibland tycker jag du är lite dålig på att lägga upp bilder på ex. dig sjlv å på saker du shoppar osv. Tycker det vore kul om du kunde skriva varifrån dina kläder är.. Älskar verkligen din blogg

2010-03-03 @ 13:00:22
Postat av: s

dina inlägg om dina åsikter snarare funderingar kring ngt speciellt "livsgrejer" som du tagit upp e helt underbara

2010-03-03 @ 13:27:49
Postat av: Jess

Det jag gillar mest är de personliga inläggen, och även träningsinläggen! Du ger verkligen jättebra träningstips och motivation!

Sedan tycker jag att du borde framhålla lite andra sidor hos dig själv. Just nu verkar du väldigt medveten om att alltid framstå som så perfekt. Visst ska man få framhålla sig själv, absolut. Men det gör nog tyvärr att många får en negativ bild av dig som du inte förtjänar. Du borde skämta och bjuda på dig själv mer istället för att vara så uptight. Blanda seriösa och djupa inlägg med lättsamma roliga inlägg utan att de för den skull behöver handla om shopping. Berätta istället lite roliga historier, halvpinsamma situationer som hänt i din vardag mm. bjud mer på dig själv helt enkelt :)

2010-03-03 @ 13:38:28
Postat av: Amanda

träningstips! med både mat och övningar.

2010-03-03 @ 13:38:41
Postat av: Klara

jag tycker om din blogg men estetiskt är den ganska enformig. Lägg gärna in fler bilder, inte bara på dig själv och mingelbilder, utan bilder du tar själv eller någon symbolisk bild om något ämne du diskuterar i inlägget. Gör det mer lockande att fortsätta läsa än om man möts av sida efter sida med nästan bara text! Annars keep up the good work!

2010-03-03 @ 15:16:59
Postat av: Paulina

jag hade slutat med dansen men dina träningsinlägg motiverade mig jättemycket så nu har jag börjat igen & det är nog det bästa jag någonsin gjort (: och du har en superfin stil och jag gillar verkligen dina tankar & funderingar kring saker, awesome! känner igen mig. gud vad kul att du ska till Milano, hoppas du kommer blogga där!! älskar också italien, vi har ett hus där så jag brukar vara där varje sommar. du skulle kunna lägga in mer bilder och mer om träningstips, annars är din blogg superbra!

2010-03-03 @ 17:36:33
Postat av: s

dina facelooks o outfit bilder :) tycker du har jätte bra stil! träningstips, framtidsplaner, uteliv etc., jag gillar allt! klart bästa bloggen i särklass (enligt mig höhö).

du skulle ju kunna ta kort på shopping, du skriver ju ingen modeblogg direkt, men man kan ju variera sig :), eller skriva recensioner på skönhetsproduket t.ex! det skulle passa bättre kanske eftersom alla tycker du är sjukt vacker, inklusive jag då :D

kram s

2010-03-03 @ 18:05:53
Postat av: Nadja

Din blogg är jättebra, finns inget att klaga på! ;)



Jag undrar var du använder för läppglans? Du har jämt så ljusrosa och fina läppar, mina är ganska röda naturligt och jag hittar aldrig rätt rosa färg..KRAM

2010-03-03 @ 18:15:47
Postat av: victoria

Trevligt med skönhets tips och bilder på shopping =)

2010-03-04 @ 10:51:33
URL: http://victoriaaaaa.blogg.se/
Postat av: Frida

Jag tycker väldigt mycket om din blogg, i varje fall innehållet. Tyvärr tycker jag att designen är liiite tråkig. Du förtjänar bättre och snyggare ;)

2010-03-04 @ 18:17:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0