Frågestund!

Okej mina vanner nu ar det sahar att min dator har slutat fungera och jag kommer inte fa reda pa varfor och om det gar att fixa forran imorgon. Supertrakigt da jag har massor med bilder att bjuda pa bade fran gardagens jattelyckade utgang men aven fran dagen idag da vi tjejer legat pa en filt i parco sempione hela dagen med jordgubbar och champagne. Det var 17 grader och stralande sol. Fantastiskt!

Givetvis kommer jag se till att jag kan borja blogga normalt igen forhoppningsvis imorgon. Men tills vidare kor vi en fragestund dar ni far fraga om allt som ror Milano till dt har inlagget. Det kan vara precis vad som helst sa ta chansen nu och fraga allt ni undrar sa godkanner jag kommentarerna imorgon och ni far svaren safort datorn ar fixad. Manga kramar till er!



Kommentarer
Postat av: tilda

Hur gör du med träningen i milano?

Vad hände med v?

Vad har hänt med din storebrors flickvän? Har hon hört av sig efter det som hände?

Hur mycket väger du?

Berätta om agenturen i milano!!

2010-03-14 @ 19:40:48
Postat av: caroline

Hej!

Hur kom det sig att du åkte till Milano? Ordnade du med boende och så själv, eller hur gjorde du?

2010-03-14 @ 20:39:27
Postat av: Anna

Hej! Så himla kul att läsa din blogg!



Har du fåt en modellagentur än? Eller är det ett mål?



Har du och Signe blivit sams? Eller är det helt ute ut bilden?



Hur många kände du där nere innan du åkte?



Snackar du och Dafne svenska eller är det italienska som gäller för hela slanten?

kram!

2010-03-14 @ 22:54:36
Postat av: P

Hej Amanda jag skrev till dig på facebook gällande en bikini. Men dock fick jag inget svar=/.Jag klistrar in det jag skrev där bara=).

Skulle verkligen uppskatta svar trotts att det inte rör Milano=).



Hej Amanda!

Tycker jättemycket om din blogg och läser den så ofta jag kan!=)

Tycker du är en äkta människa måste jag också säga, utan att överdriva så är du lite utav en förebild för mig!



Men jag har en fråga. Du hade en frågestund någon för flera år sedan då du skrev att en del läsare hört av sig till dig om att få köpa specifika plagg av dig men att du då inte sålt någonting.... Visa mer

Men jag undrar om jag skulle kunna få köpa den turkosblåa bikinin som du har på dig i ditt fotoalbum ''Palma 08'' Det skulle verkligen betyda jättemycket för mig!♥

Om du vill sälja den så kan du ju bara ge mig ditt kontonr så sätter jag in pengar där åt dig.

Eller om du inte vill det skulle jag bli glad om du kunde säga vad det är för något märke så kanske jag med lite tur kan få tag i en.



Med vänlig hälsning.



2010-03-15 @ 00:01:03
Postat av: Elin

Kommer du plugga italinska hela tiden du är i milano?



Hur går det med modellande i milano? när komme du bärja?



Vart i Italien kommer du tillbringa din sommar?



Ska du börja dansa i milano?



Ska du gå på ngra fotbollsmatcher i milanO? för visst hejade du på milan?



Vart köpte du bharna du köpte i stockholm innan du åkte?

2010-03-15 @ 10:35:33
Postat av: Anonym

vad heter signes blogg?

hur kom det sig att ni började 'gräla´/tjafsa' ?

Tjänar du pengar på din blogg i nuläget?

vad heter 'v' ?

hur träffades ni?

Vad tycker sebastian om det här med dig och signe, tycker han att jocke bör göra slut osv?

2010-03-16 @ 12:59:02
Postat av: Anonym

hur lång är du och vad väger du?



vad händer med V nu när du är borta så länge? har ni uppehåll eller är ni fortfarande tillsammans?



Vad heter V egentligen?



Vad hade du för poäng när du gick ut gymnasiet?



Var ska du plugga juridik? Har du redan sökt och vet att du kommer in?



2010-03-16 @ 15:21:02
Postat av: Felicia

vad va det för lip plumber du köpte? vad kostar den?

2010-03-16 @ 17:30:14
Postat av: sandra

Hur skulle du beskriva dig själv?



Vem är den vackraste du vet?



Om du skulle få ändra något med utseende vad skulle du ändra på då, och hur?



Vad är det värsta du vet?



När mår du som bäst?



Har du haft tvångstankar?



Vad är det godaste du vet?



Vad är det äckligaste du vet?



Vad är din åsikt om homosexualitet?



Skulle du kunna vara tilsammans med någon av samma kön?



Är du bortskämd?



Vem skulle du ta med dig till en öde ö?



Petar du näsan när ingen ser? haha

2010-03-16 @ 18:32:31
Postat av: Anna

Jag ska snart till Paris och shoppa på b.la Sephora. Kan du inte berätta vad läppglansen du köpte heter? :D

2010-03-17 @ 10:05:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0