Fancy middagsplaner ikväll!

Sitter för tillfället och pluggar, men det är oväder i Milano nu och i skrivande stund började det precis åska. Jag brukar skoja om att det är det enda i världen jag är genuint rädd för. Men det stämmer tyvärr. Sitter här och skakar så rädd är jag. Var är mami när man behöver henne?!

Nu ska jag i alla fall försöka göra klart läxorna. Sedan ska jag göra mig iordning för kl 22 blir jag upphämtad av Andrea och våra nya vänner som för övrigt är heeelt underbara. De ska bjuda oss på middag, igen. Haha, tror det var V jag berättade det för igår, att jag onekligen äter varierat här. 50% av middagarna är lyxmåltider med Italiens i särklass bästa mat, medan 50% är smaklös spagetti och gammal tomatsås. Haha! Så det kan bli hörrni!

Tar lite bilder ikväll som jag lägger upp när jag kommer hem om det inte blir för sent, annars får ni dem imorgon. Ska ta bilder på shoppingen i samma veva tänkte jag ;)

Puss på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0