@ Carlos

Hello people!

Vi sitter just nu hemma hos Carlos for att ata lite lunch. Far fardiglagad mat idag igen. Am I lucky or what? Jag tankte pa en grej idag nar jag akte till skolan, namligen att jag inte gatt in i knappt en enda butik sen jag kom hit. Hur sjukt ar inte det? Men nagonstans tror jag anda att jag verkligen tar ett helt annat ansvar har nere och forstar att om jag inte helt och hallet ska vara ekonomiskt beroende av mina foraldrar under min vistelse har kan jag inte ga in och kopa nyaste burberryvaskan forsta veckan. Det ar ju en sak att komma hit pa en 3 dagars weekend och en annan att stanna i nagra manader.  

Lyckligtvis har jag sa jag skulle kunna ata enbart ute alla maltider under min vistelse har. Men istallet marker jag nu att genom att ata hemma/hos nagon sparar jag javligt mycket pengar och darmed kan jag sen shoppa annu mer vilket ar nagot jag verkligen vill. Da pratar vi inte en massa krimskrams-klader utan jag vill lagga pengar pa dyrare vaskor och skor som man kan se som en investering snarare an onodig shopping.

Sen ser jag verkligen fram emot nar mami kommer ner, och sedan pappa igen hihi, for da blir man minst sagt bortskamd med allt och jag kan ater ata treratters utan att kanna att det ta fran nagot annat. Haha. Vad lojlig jag ar. Naja, nog om mina barnsliga tankar nu.



Carlos


Kommentarer
Postat av: Åsa

carlos är sjuukt lik stefan i vampire diarys..

2010-03-11 @ 21:34:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0